8 februari 2012

Nya låneböcker+bokcirkel

Var på en bokcirkel "planering" idag på bibblan ;D Kul! :)
Har också fått mejl om Boktipset 2011 prisutdelning kommer bli om en halv månad typ ;D Det verkar jättekul med författarsamtal, goodiebag, rundvandring på Bonnierförlagen, fika och gratis tågbiljett (älskar tåg!).
Jag har ju också väntat på att jag ska vara med i KP men jag har trott att jag skulle vara med i numret som kom ut 1 feb. Men jag ska vara med i det som kommer ut 22 feb...

Jag lånade:

  • "Cirklen" (har inte läst den än...)
  • "Anna D'ark" av Mårten Sandén.
  • "62 dagar" av Cilla Nauman.
  • "Pojken som botade sömnen" av Johanna Nilsson.
  • "Lite som jag" av Pia Juul.

6 kommentarer:

  1. Läs Cirkeln - den är jättebra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska ha den som första bok i bokcirklen så det blir nog bra ;D

      Radera
  2. Cirkeln är grym. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju fantasy så vi får se... ;)

      Radera
  3. Ååh! Cirkeln är sååååå bra! Du måste läsa den snart!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.