26 februari 2012

"Farsa vid femton"

av Joanna Kenrick.

Förlag: Argasso (Tack för boken!)
Sidor: 60 sidor
Utgivningsdatum: 12 mars 2012
Övrigt: Ingår i serien "Lättläst" som är special utvecklad för barn med lässvårigheter. Från

Handling: Mickeys flickvän är med barn. När alla får veta det blir de arga på han. Själv är han mest förvirrad: ska han bli pappa eller ska han smita?!
Omdöme: Det är många böcker som handlar om unga som blir med barn, med det är nästan alltid tjejen det handlar om. Jag tycker den var bra, men lättläst (Fast det ska den ju vara ;D).
Betyg: 4/5

Btw det är jättekul att ni har börjat fråga mycket på blogresponse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.