10 januari 2012

"Verklighetsprojektet"

av Isabella Nilsson.

Förlag: X-publishing (Tack för boken!)
Sidor: 
201 sidor
Övrigt:
Om man läser baksidan fattar man ingenting, man blir bara väldigt förvirrad, men nu efteråt fattar jag faktiskt... Jag tycker också boken är "roligt" gjord t.ex. så står det "bla bla bla bla bla" osv på insidan, men mitt i allt står det mannagrynspudding. :) 

Handling: Jag vet inte hur jag ska förklara handlingen så jag skriver det som står på baksidan:
Klient 920503 har tappat tråden. Den ligger åtminstone inte bakom soffan. Övervakarna på Reality Check AB hjälper henne att leta, men det har hon ingen aning om. Faktum är att hon inte vet någonting.
(Hon önskar att hon kunde få bara en gnutta trygghet för allt slit hon investerar i det här verklighetsprojektet. 
Omdöme: 
Jag tycker "Verklighetsprojektet" är bra! I de 3-4 första kapitlerna fattade jag inget, men sen förstod jag hur allt hängde ihop. Små saker som stod i boken i början hittade man i slutet med en betydelse. Det var kul. ;D
Betyg: 3/5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.