14 januari 2012

Tävling & författarbrev! :D

När jag var liten skickade jag brev till författare (Några har jag lagt upp här...) men i slutet slutade de att svara och då slutade jag att skicka... Jag tror de slutade svara för att jag inte var "liten & söt" längre. ;D
Men nu fick jag lust att skriva något till någon författare och då tänkte jag att ni läsare får välja författare och frågor till breven och så skriver jag svaret på brevet, här på bloggen. Då "borde" ju författarna svara för de får gratis reklam här på bloggen ;D. Jag tänkte att vi gör det några gånger, så även om det inte blir den författaren du vill första gången, så kanske det blir nästa gång :)

Så för att ni vill vara med, iaf första gången, så har jag fixat en tävling i samarbete med Gilla böcker. Om du tipsar om en författare som du vill skicka ett brev till så har du chans att vinna en bok från Gilla Böcker. Du får välja bok helt själv från deras sortiment!

Sen blir det en omröstning, här på bloggen, av författarna jag har fått in. Och den författaren som får flest röster skickar jag ett mejl/brev till. Och så kommer ni få välja frågor också. :)

Så för att jag ska få din mejladress (så jag kan meddela dig om du vinner) får du skicka in författartipset till bokugglan@hotmail.se. Om du inte vill vara med i tävlingen och bara vill tipsa kan du bara skriva en kommentar till detta inlägget!

Tipsa gärna om tävlingen på bloggen/twitter/facebook osv ;)

Du kan tipsa mig om författare tills på lördag den 21 jan och då slutar också tävlingen. Är det något du undrar över något kan du mejla eller kommentera :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.