1 december 2011

Månadens författare - December


Fullständigt namn: Peter Pohl
Född: 5 december 1940 (fyller 71 på måndag... )
Bor: Stockholm
Familj: Fru och en dotter (flyttat hemifrån)
Har skrivit: Väldigt många men speciellt; "Janne, min vän", "Jag saknar dig, jag saknar dig", Anton, jag gillar dig" och "En vän som heter Mia" (Här står alla böcker han har skrivit...).
Bästa boken enligt mig: "En vän som heter  Mia" & "Jag saknar dig, jag saknar dig"
Pris: MÅNGA!
Hemsida: Peter Pohl
Övrigt: Har också gjort väldigt många filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.