13 december 2011

Allt och lite till... ;)


Jag fick julhälsning på bloggen igår ;D Klicka på här för att komma till hennes blogg ;) Och här för att skicka en sjungande jultomte till någon annans blogg ;)

Jag har läst ut Solbarnet nu, som jag fick av Monkaland förlag, så den kommer snart en recension på :D

Och så har jag fått Jane Eyre av Argasso. Jag visste inte det var en "serietidning", men det kan bli kul att läsa... ;D

Glöm inte att rösta i tävlingen Årets boktipsare! Här röstar man!!! Och här har jag skrivit om tävlingen innan. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.