28 november 2011

"Konsten att bokblogga"

av Karin Berg & Petra Jankov Picha.


Förlag: vulkan.se
Sidor: 95 sidor
Genre: Handbok i bloggning.

Om boken: Det har blivit väldigt populärt att bokblogga. "Konsten att bokblogga" ger många tips om  bloggning t.ex. vad man ska döpa bloggen till, hur bloggen blir populär och intervjuer med bokbloggare. Även om man inte bloggar om böcker så ger den bra tips.
Omdöme: Jag tycker "Konsten att bokblogga" är väldigt bra! Den var väldigt enkel att läsa och bra skriven.
Betyg: 4/5 stjärnor

Btw: I morgon kommer nu design ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.