17 november 2011

Dag 15 - Mina drömmar

Det var väldigt länge sen jag skrev "30 dagar" men jag ska börja nu igen...

Jag har nog ganska många drömmar egentligen, både stora och små. Men nu kommer jag knappt på någon...
Men en dröm är att skriva en bok... Det skulle vara kul! Speciellt om den blir populär!!! Men nu för tiden har ju nästan alla kändisar gjort en bok t.ex. Pernilla Wahlgren har gjort en bok om julgodis och Daniel Paris har gjort en kokbok. Jag har inte läst någon av deras böcker men jag tror inte de hade givits ut om t.ex. jag hade gjort den.
Så jag tror det har blivit ännu svårare att ge ut en bok bara för massa gör böcker nu för tiden... Det är synd!!



2 kommentarer:

  1. vet inte riktigt om jag skulle vilja räkna Daniel Paris som kändis direkt:P

    SvaraRadera
  2. SV: Njaa... Kanske inte men det var de enda jag kom på... ;)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.