13 november 2011

Caroline B. Cooney

Jag har skrivit ett inlägg om mina 10-favorit-författare innan och ska också göra ett inlägg om mina 10-bästa-böcker. Här kan ni läsa mina listor.
Men jag har glömt att skriva ett inlägg om varje författare så nu skriver jag om Caroline B. Cooney om har skrivit böckerna om Jennie.


Fullständigt namn: Caroline B Cooney
Född: 10 maj 1947
Bor: Geneve, New York
Familj: 3 barn
Har skrivit: Saknad: Jennie 3 år, Vad hände med Jennie?, Måste Jennie välja?,
Bästa boken enligt mig: Saknad: Jennie 3 år
Hemsida: carolinebcooneybooks.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.