11 oktober 2011

Tävling

Blogger.com har visst fått en Iphone-app :D
Jag har faktiskt velat ha en sån, så jag kan blogga om jag är bortrest :) Men kommer nog bara använda den i nödfall för den var inte så bra enligt mej... På engelska och så kan man inte lägga till etiketter... :(

Tänkte bara berätta om en annan bokloggare som har en tävling just nu :) Jag gör dessutom hennes design (inte den hon har nu). Här kan ni se tävlingen :)

Jag ska också ha en tävling snart. Jag har den när jag fått 10 prenumeranter på bloglovin :) Här kan ni börja följa mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.