8 oktober 2011

"Dumma byxa ut och gå när man nappar på en tå"

Titel: "Dumma byxa ut och gå när man nappar på en tå"
Författare: Vladimir Aurom Oravsky
Förlag: Pupillförlag
Sidor: 164 sid
Övrigt: Finns som e-bok :)


Handling: Kattis och Sandra brevväxlar i denna boken läser man alla Kattis brev. I breven står det om Kattis ordningsamma poesi-pappa, hennes polska släkt och knäppa pojkvän. Kattis har det alltid värst, i alla situationer! Om Sandra skriver om någon pinsamt svarar Kattis med något mycket värre!
Omdöme: Boken är väldigt rolig och jag kunde knappt hålla mig för skratt ibland. Jag tyckte dock att den var lite seg i mitten. Men rolig att ha som bok vid sidan om, som man kan läsa lite då och då i.
Betyg: 3/5 stjärnor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.