7 september 2011

Bokbuss

Var i bokbussen igår för första gången på typ 2 månader :) Gå in och titta på ditt bibliotek om de har någon bokbuss annars kan du ju mejla eller något till dem om att skaffa det :D. Jag lånade "Torsdagsbarn" av Sonya Hartnett och "Ingen annan är som du" av Ann-Helén Laesadius bl. a.
Jag har fått recensions ex av Opal också. Böckerna "Hur svårt kan det va?" av Anna Knutsson och "Och?" av Bitte Havstad. Jag ska läsa dem så fort jag hinner och sen ska jag skriva recension om dem.
Kommer också få 5 recensions ex av B. Wahlström på posten snart :D

Jag hinner tyvärr inte läsa mycket nu när skolan börjat :( Men ska försöka läsa lite mer iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.