7 augusti 2011

Designer

Det var så kul att göra en header & design att nu när jag är klar känns det helt tomt :´( Men jag har kommit på en grej :D Väldigt smart grej!!! Hahaa

Om du har en blogg som du vill ska göras om kan jag göra en till dej :))))))  (väldigt många glada munnar!!) Ni skickar lite bilder på er eller på något annat som ni vill ha i headern (om ni vill kan ni skicka en liten skiss). Sen så får ni säga om ni har blogger, devote, blogg.se osv. osv. Sen gör jag en modell av bloggen (utan inlägg och så..) Så får du säga om du tycker den duger eller om jag ska ändra något. Om det blir bra så får ni en kod som ni ska klistra in på ett ställe på bloggen så kommer den att komma upp. Om ni inte vet var ni ska klistra in den så förklarar jag!
Än så länge har jag ingen mejl som ni kan skicka bilder och sånt till men om det är någon som vill så kommentera bara något inlägg<33 så fixar jag en ny mejl

P.S  Det är helt gratis och ni får t.o.m. en länk på min blogg :D
P.S. 2 Jag kommer inte behöva eran kod för att logga in på t.ex. blogg.se
P.S. 3 Om ni inte har någon blogg så kan jag bara göra en bild typ elr liknande

Om ni undrar något så är det bara att kommentera eller fråga på blogresponse!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.