7 augusti 2013

Roliga bokstöd och bokmärken

Jag brukar spara bilder på mobilen om jag ser coola bokhyllor eller annat bokrelaterat. Jag har ingen aning var man köper dem eller vad det är för märke men det är kul att se idéerna.

Den första jag hittade var self-shelfen, som jag faktiskt fick i julas. Jag var i Halmstad för ett tag sen och där hittade jag dem på rea och köpte två till.

Nu när jag var i Barcelona så hittade jag faktiskt många av dem sakerna som jag hade sparat bilder på.

Ett bokmärke som ser ut som en dragkedja. Jag hittade en likadan som på bilden fast i grönt, jag tänkte köpa den först men jag använder nästan aldrig bokmärke så det kändes ovärt.

Sen såg jag ett bokstöd som pilar med magnet, så man ställer några böcker och en pil på varje sida. Frågan är hur långt magneten räcker, det kan inte var jättelångt. Nu sökte jag på det för att få en bild, så såg att det fungerar som på bilden här under...
Bildkälla.

Sen finns det en lamp-bokhållare som är cool! Den såg jag också i Barcelona, men den var dyr och tung så jag visste inte om jag skulle få med den hem på flyget. Den är nog praktiskt också, för man kan använda den som bokmärke.






Annat coolt bokmärke men det
har jag inte sett i någon affär.
__________________________

Om du ska köpa seminariekort till Bokmässan så gör det nu! Du får boka-tidigt-rabatt om du beställer innan 9:e augusti. Beställ i deras webbshop. Om du är under 19 år eller student måste du köpa på plats för att få studentrabatt.

Jag fick mina seminariekort idag faktiskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.