4 juli 2011

Dag 1 - Om mig

Ja juste så häär snygg är jag
Ja, jag heter Tova och är 13 år. Jag fyller år i maj.
Jag bor i en villa i med min familj. Jag har en lillasyster som är 4 år, en lillebror som är 11 år och en mamma och pappa.
På fritiden så läser jag, orienterar och sjunger.
Nu efter sommarlovet ska jag börja i en ny klass och skola. Så vi får väl se hur det blir men jag fick de jag ville ha i min klass till min nya klass så jag är nöjd :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.